Cine a stabilit ca un obiect poate sa spuna o singura poveste, aceea pentru care a fost creat?! Obiectele care ne inconjoara au sensuri ascunse, au viata proprie, se bucura, se plictisesc, doresc schimbare... Acestea ar putea sa devina din recipente, generatoare de forma si, de ce nu, lumina...Deci, sa ne jucam, sa le gasim si alte povesti, care sa ne inspire ambientul...

duminică, 19 februarie 2012

design mobila camera copil



  • Multe persoane care isi doresc o amenajare, au diverse obiecte de mobilier pe care ar dori sa le pastreze , doar ca nu le mai sunt utile. O solutie este modificarea lor , si schimbarea functiunii. Aici vom prezenta o solutie pentru o camera de copil, in care patutul va fi transformat intr-un spatiu pentru depozitarea jucariilor.
    Primul pas pe care l-am facut a fost sa rotim obiectul si sa ii taiem picioarele. Dupa aceea am construit un postament colorat, pe care am asezat patutul. La mijlocul distantei  am prins un raft, si in spatiul rezultat am bagat 6 cutii colorate, in care se vor depozita diverse obiecte . Deasupra am pus o placa de sticla colorata .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu